Di sebalik tirai Masterchef Selebriti

Assalamualaikum

Semalam masa nak tengok MasterChef aku dgn En. Ad bertaruh kekekke.Bukan apa pun.Pilihan sapa yang kalah dia kena belanja.Hehehhe ok suka ajer. Aku semestinya Dato' Fazley dan En. Ad memilih Angah sebab temanya masakan asia, kena dengan tekak katanya.

Tetiba Aiman pun meyibuk. Aiman sokong yang rambut pacak tu mama.Nama apa ye dia. Aku cakap la Dato' Fazley. Ya Aiman sokong dia.Compom dia menang sebab rambut dia pacak.Amboi anak teruna ni.hehehhe

Tunggu punya tunggu Dato' Fazley juara apalagi melompat la si Aiman ni sebab rambut pacaknya menang.Kekekekke dah tu siap kata abah jangan lupa ar esok blanja tau.kekekke

Pagi tadi bila bangun tido terus cari abahnya. Masa tu abah dah kat luar nak pergi keja dah. Hehehehe siap bagitau camni ha... Jangan lupa tau abah belanja no.. hehehhehe anak mama ni la mesti suka sangat dia menang semalam

23 comments:

  1. Replies
    1. budak ni minat betul dengan rambut pacak :)

      Delete
  2. hahaha.....husband kne belanja makan erk...

    ReplyDelete
  3. patutnya suruh laki pi masak tanda dah kalah...

    ReplyDelete
  4. Awak kan yg bgtau sy, Fazley juara n Angah tu naib juara kat kotak komen sy dulu?

    =D

    ReplyDelete
  5. Hahaha.. gelaran baru utk Dr Fadzley. Si rambut pacak.. :D

    ReplyDelete
  6. hihi..budak2 umah ni pun duk sibuk gak kata mesti dato fazley la menang..

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat makan2 gara2 fazley menang. mmg dpt agak dari awal lagi yg dia jadi juara...

    ReplyDelete
  8. suka betol la tu.... kisah semalam, bangun2 trus teringat.. ehehhe comel!

    ReplyDelete
  9. hehehe nama baru dia rambut pacak :D

    ReplyDelete
  10. hehehe...pandainya anak sis. sukalah dia yang rambut pacak tue menang ye ^^;

    ReplyDelete
  11. Suka betul dia ya. Puas lah tuntut selagi tak dpt

    ReplyDelete
  12. cerdik nye anak sis. umo da brape tuh.?




    #1st time here. feel free to visit speechless009.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. anak akak mmg bijak..=)
    smoga dia akan menjadi seorang yg pintar + berjaya bila besar nanti sama mcm Dato' Fazley..=)

    ReplyDelete
  14. amboi aiman.. seronok nya dia.. hihi

    ReplyDelete
  15. Pandainya Aiman...betul tekaan dia.

    ReplyDelete
  16. Hahaha sukalah Aiman si rambut pacak yg menang,minta dgn abah dia nak belanja apa tu?

    ReplyDelete
  17. wah hb syiela kena belanja syiela dan sirambut pacak tu..ramai peminat dato` fazley..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE