Euro 2012 / Sepanyol Juara

Assalamualaikum

Ketika orang dah habis deman Euro 2012 Syiela pun nak bercerita jugak.Bukan betul betul pasal bola.tendang sana tendang sini,jerit sana jerit sini.hehehhehe tapi bersangkut paut jugalah.

Alkisahnya semalam tengah Syiela melayan MasterChef tetiba En.Ad masuk tidur.Tak kisah la sangat tapi dok heran dalam hati je.Awat awai pula tido malam ni.Takpe Layan je MC dulu.hehehhe

Tengah malam alarm hanset En.Ad berbunyi.Syiela teraba raba cari hanset nak tengok pukul berapa.Rasa macam baru kejap je tido takkan dah subuh kot.Tengok jam awal lagi.Biar jelah hehehehehe.

Pagi ni bila datang opis then baca paper baru la tau naper alarm berbunyi tengah malam.Rupanya niat di hati nak bangun tengok bola.Tapi seperti biasa.. bunyi jela alarm tu.heheheehe...

menang 4-0 eh... nak jga letak gambar ni kat sini.

*** rajinnya saya buat entry hari ni hehehhehe...

13 comments:

  1. sepanyol menang sebab mak saya suka tengok telenovela sepanyol tv3 petang2 *alasan cenggini leh diterima pakai tak akak rasa? :P

    ReplyDelete
  2. hahah sama cm hubby saya.. patut dia tido awai.. tiba2 alarm tepon bnyi.. upenye nk bgn tgk bola.... hehee

    ReplyDelete
  3. sy xminat bola, tapi bila dah tahu spain masuk final dah agak dah compom spain menang..hehee

    ReplyDelete
  4. nasib baik kami tak minat bola..

    ReplyDelete
  5. Hubby lily mmg tak tido..kang dah tido mmg payah nk bgn..walupun alarm bunyik brp kali.. :)

    ReplyDelete
  6. kak fieda tak tgk bole tp anak bujang tu sanggup bgun tgh2 malam..set alarm lagi..tp geram tu sng plk bgun..kalau set alarm nk gi sekolah punyalah susah nk bgun..

    ReplyDelete
  7. heheheh... pe'el suami kita sama jek ya... :P

    ReplyDelete
  8. thniah buat mereka..sha mls nak lyn bola hehe

    ReplyDelete
  9. tak dapat nak tengok semalam sebab kena bangun awal..hukkk

    ReplyDelete
  10. assalam..gelihati mama baca entry ni..jam je yg berbunyi,tuannya tak juga bangun..hikk2x..hb mama tak minat bola..

    ReplyDelete
  11. Hahaha..italiano tk melawan langsung...

    *pg ni dgr berita, polis tembak kwn dia smpi mati sbb bengang kena ejek itali kalah.

    ReplyDelete
  12. Kak NUrul malas nak nengok wlpn masa tu x tido lg sbb baru spi dr kpg,hubby plk tgk spi habis,nasib baik pegi opis dan anak gi sklh x lmbt pg tu....

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE