Gambar Eksklusif Persandingan Ke-2 Irma Hasmie Dan Reza Syah Azmeer (Pihak Lelaki)

Assalamualaikum

Selepas bersanding pada 1 Julai  Ahad di MAEPS, Serdang, Irma Hasmie dan Reza Syah Azmeer telah diraikan sekali lagi dirumah pihak pengantin lelaki pula.

Sebelum ini majlis pernikahan Redza Syah Azmeer dan Irma Hasmie telah diadakan pada 29 Jun 2012 di Dewan Persidangan Putrajaya. Dengan hanya sekali lafaz dan dinikahkan oleh bapanya Irma menerima mas kahwin sebanyak 3 Dinar tunai. 
 
 berseri seri sungguh Irma ni

 pelamin yang sangat cantik
upacara memotong kek

29 comments:

  1. wow..teruja betul tgk pasangan ni...
    sgt cantik dan sejuk mata ni memandang..

    ReplyDelete
  2. nnt mesti anak mereka pun comel n kiut lagi miut..

    ReplyDelete
  3. cantik sungguh la... sk tengok :-)

    ReplyDelete
  4. psgn sma cantik sama padan.. sweet sgt2

    ReplyDelete
  5. Wow tingginya kek...bertingkat-tingkat..he,he,he..

    ReplyDelete
  6. tahniah irma dan reza :) irma makin bseri2 sejak berhijab nih :) dia dah dapat hidayah dr nya ;)

    ReplyDelete
  7. suka tgk couple ni. sama cantik sama padan.

    ReplyDelete
  8. diorang berdua memang sweet kan...semoga berkekalan :)

    ReplyDelete
  9. sama cantik sama padan...wow tingginya kek dia hihi

    ReplyDelete
  10. sukenye tgk irma..
    hope mereka bahagia..

    ReplyDelete
  11. Suka tgk pasangan ni..
    sama cantik sama padan..
    Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..~

    ReplyDelete
  12. kek 5tingkat tu kak syiela heheee...

    ReplyDelete
  13. Irma Hasmie tak solek pun cantik sejak dia bertudung. Kakak suka lihat wajahnya manis sangat:)

    ReplyDelete
  14. singgah lagi tgk pasangan comel ni...

    ReplyDelete
  15. sama padan dan sama cantik kedua2 mempelai nie...beruntung irma yer.

    ReplyDelete
  16. suka tgk dia org ni...sweet jer kan...mudah2an jodohnya berpanjangan...amin.

    ReplyDelete
  17. rasa macam nak naik pelamin je lagi...

    ReplyDelete
  18. sweet betullah derang ni..........

    ReplyDelete
  19. sweet jer diorg ni..suka tengok suami dia..hensem..:)

    ReplyDelete
  20. Cantiknya Irma,semoga kekal bahagia.

    ReplyDelete
  21. cantik sungguh irma & pasangannya..tak jemu melihat photo2 perkahwinan mereka..

    ReplyDelete
  22. sy pun suka jugak tengok Irma ni :) lembut je muka dia...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE