Gelagat Kembar.. mereka menghampiri 9 bulan

Assalamualaikum

Lama tak mengexposed Dable H.hehehhe ni nak menonjolkan dorang pulak ^_^

Kini mereka menganjak ke 9 Bulan.Dah pandai gelak mengekek dah pandai b uat mimik muka hehhehehe
 Hazim (abah belikan baru hehehhe)
 Hazim memang selalu kat dalam ni
 mula la merayap merata
 Haziq pula selalunya kat bawah camni je. tak berapa nak suka naik walker.

Apapun alhamdulillah mereka sekarang sangat sihat dan cerdas.Makan pun kuat hehehhe pantang tengok kita makan dorang pun nak.Pernah satu hari tu Hazim ikut ke dapur nak makanan abang dia.Bila tak bagi di tarik2 baju mama ni sampaikan mama nak terjatuh.alahai sayang.Nanti gigi dah banyak kita makan makanan orang besar2 ye...

25 comments:

  1. wah...dh nk masuk 9 bulan rupanya si kembar ni ye...msg2 berlainan sikap ye...hihi..tgk nanti dh besar camner agaknya..

    done klik2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorang bertukar kak.. hr ni Hazim buat perangai esok Haziq pula hihihi

      Delete
  2. Waahh si kembar yg comel..
    Cepat2 pandai jalan yaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks.. nanti bila dah jalan cara lain pulak :)

      Delete
  3. usia macam ini mana boleh tengok org makan Syiela. Kena selalu sediakan biskut yg boleh pegang. Raya kali ini mesti meriahkan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg ada tersedia kak.. yg geram ni sebabnya dorang baru lepas makan.. hehhehe

      Delete
  4. lepas ni dah pandai berjalan... abis la.. kurus la maknya nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamanya mmg tak payah nak cari ubat kurus dah.. ada yg ori punya :)

      Delete
  5. comelnya :D dh 9 bulan mereka berdua

    ReplyDelete
  6. alololo sangat2 comel la....

    ReplyDelete
  7. dni geram tengok budak naik walker sebab kaki dia tu haaa hehe

    ReplyDelete
  8. Dah 9 bulan si double H nie,masing2 dgn gelagat diorgkan....

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah dah 9 bulan.. hehehhehe kejap pulak terasa msa berlalu

    ReplyDelete
  10. betullah.. sama nama dgn twins sya.. hazim & haziq.. dah 9 bulan mesti tgh ligat aktif tu kan..

    ReplyDelete
  11. macam tu pula gaya ni.. sorg suka duduk dalam walker sorg lagi suka menerap je.. hehe.. syukur la anak akak da sihat.. >_<

    ReplyDelete
  12. kejap je kan dah 9 bln
    dulu meraung2 x larat kan syiela
    cam aku dulu lah..
    w/pun anak satu perghhh penat
    la ni sng byk hahahaha
    permulaan 3 4 bln tu mmg sgt2 cabar betul kan

    ReplyDelete
  13. tahniah ada nak kembar pasti sangat menggembirakanlah. perangai masing2 lain sikit.

    ReplyDelete
  14. bestnya ada anak kembar..fyna pun teringin gak.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE