Tuesday, July 24, 2012

Geram! Benar Benar Geram!

Assalamualaikum

Kalau korang semua rajin ke sini mesti perasan yang shoutbox dah tiada kat sebelah.Kenapa aku buangnya. Ha ni nak habaq mai. sebabnya ada satu malaun ni bw ke blog aku ni.Aku pun bila orang datang aku akan pergi juga ke rumah dia.Orang berbudi kita berbahasakan.Jadi bila klik nama dia terus di bawa aku ke blog yang.. argh malas nak sebut.terus mata ku yang suci ini tercemar dek pemandangan yang bukan bukan.Nasibla masih bulan bukan puasa.Jadi baik aku buang sebelum ia melarat.

Aku ni bukan pandai bab bab IT. Nak privatekan ka apa ka.Jadi lebih baik buang terus ya.Maaf kawan kawan rajin blogwalking ke blog ni. Lepas ni kena kerap tonjolkan diri kat komen ye sayang sayang semua


21 comments:

  1. Faham la....ingat kot geram pasai ape.

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum Syeila.

    kakcik pun dah lama buang shoutbox sebab tak suka dengan entah apa-apa yang dishoutkan di situ. :(

    ReplyDelete
  3. mcm tu pun ada..akak mmg takde shoutbox tu,tak reti nak buat pun..hehe

    ReplyDelete
  4. biasa dah kena...boleh cam tau kadang2...kalau tulis puji2an semacam tentang blog tu...itu bukanlah tu...

    ReplyDelete
  5. Mmg elok takde kan? Mcm2 org duk kempen. Nasib baik belum kena lg yg mencemarkan ;)

    ReplyDelete
  6. asslamualaikum, singgah perdana. tak apa shoutbox tak ada, yang penting bisa memberi komentar :D

    ReplyDelete
  7. mcm2 jenis manusia ni ye!.

    ReplyDelete
  8. oooo... kalau bulan tak puasa boleh mintak link ni... hahahaha

    ReplyDelete
  9. laa..mcm2 laa...
    g pun tak pakai shoutbox sbb takde masa nk pantau siapa yg tingglkan komen kt ctu..

    ReplyDelete
  10. ada shoutbox pun serupa tak ada. saya la tu.

    ReplyDelete
  11. My blog pun dah takdak shoutbox. Dah buang. Sebab bbrpe bulan yg lps kne attack dgn unknown -.-

    ReplyDelete
  12. Ingatkan apa tadi,xpe le klu xde shoutbox tu dan masih lg kita boleh komen di entrykan.

    ReplyDelete
  13. wani lagi suka komen dr tinggal jejak kt shoutbox..owh ptt la akak dh buang

    ReplyDelete
  14. a'aa patutlah xda.. tercari2 gak tadi

    ReplyDelete
  15. akak kan dah lama kena..tp tak buang2 jugak..huhu..

    ReplyDelete
  16. izan dah jarang bw thru shoutbox ni. dulu2 rajinlah...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^