Heliza buat umrah

Assalamualaikum

Suka sungguh Syiela dengan artis sorang ni Heliza Helmi.Wajah ayu sejuk mata memandang.Baru baru ni beliau menunaikan umrah.Jom kita tengok antara koleksi gambar beliau.
 suka gambar ni





*** moga syiela sekeluarga dapat menjejakkan kaki ke sana nanti

sumber dari  

19 comments:

  1. amin..sarah pun nak teringin sgt nak ke sana. ada officemate yg baru pulang dari mekah bg tahu, masjidil haram mgm best bawak anak..insyaAllah takkan ada masalah.selesa untuk budak2

    ReplyDelete
  2. muda lagi dah sampai....moga2 saya sampai sana juga nanti..amin

    ReplyDelete
  3. amin2.. insyaAllah kita semua akan ke sana jua one day ye!

    ReplyDelete
  4. Seronok memang kalau berada di sana Syeila.
    Kakak pun suka Heliza nie. Mata dia cantik:)

    ReplyDelete
  5. comel jer kan heliza helmi ni....Insyaallah kak ada rezeki nanti kita semua akan kesana juga :)

    ReplyDelete
  6. comel jer kan heliza helmi ni....Insyaallah kak ada rezeki nanti kita semua akan kesana juga :)

    ReplyDelete
  7. aku suka tengok dia...sejuk je...

    ReplyDelete
  8. Moga kita pun ada rezeki untuk ke sana :-) InsyaAllah...

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah

    dah klik iklan akak :D

    ReplyDelete
  10. Insyallah..kita pun teringin nak ke sana..
    Suka tgk dia ni..
    cantik..comel..ayu..^^

    ReplyDelete
  11. semoga kita sama2 ada rezeki ke sana kan syiela...insyaallah

    ReplyDelete
  12. insyallah sis mudah mudahan kite semua dapat menunaiknnya ;)

    ReplyDelete
  13. Suka juga tgk dia. Manis.
    Insyaallah moga sama2 dpt ke sana

    ReplyDelete
  14. semoga kita pun diberi kesempatan yang sama hednaknya. amin.

    ReplyDelete
  15. mudah-mudahan..sy pn teringin nk kesana..:)

    ReplyDelete
  16. moga2 kita semua insyaallah dapat jugak jejak kaki ke sana satu hari nanti..

    ReplyDelete
  17. Cantikkan Heliza nie,beruntungnya sapa2 yg dah menjejaki kaki ke sana.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE