Tuesday, July 31, 2012

Haziq Makin Sihat..Alhamdulillah

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah balik petang tadi keadaan Haziq beransur pulih.Lebih baik dari pagi tadi.Dah takder bunyi krok krok cuma kadang kadang batuk dan bunyi kahak ja.

Terima kasih atas doa kalian semua.Sungguh terharu.Walau kita tak pernah berdua namun doa kalian amat berharga buat kami sekeluarga.terima kasih juga yang sudi memberi petua.Sedikit sebanyak memang membantu dalam menguruskan si kembar ni.

Mereka berdua kini amat aktif.Asyik memanjat.Pantang jumpa benda yang tinggi pasti nak di panjatnya.kadang kadang sofa.almari pun nak.Pernah juga terjatuh.Makin kelam kelibut la keadaan kat rumah ni.

Mereka juga dah pandai mengemas.Contohnya lepas basuh kain aku keluarkan kain dari mesin dan letak dalam raga.Kemudian dorang datang dan ambil kain dari dalam raga dan campakkan kat lantai.huhuhu.aku terpaksa bertindak lebih pantas dari mereka.

Mereka juga agak pandai mengagak emosi kita,contohnya bila aku jengilkan mata mereka akan membuat muka sedih seolah olah nak nangis.hehehhe geram sangat time tu.Juga boleh di ajak ketawa bersama.Janji kena layan depa kang dua2 meraung.Tu memang sangat haru.

Ok tu ja update mereka tuk malam ni.. jumpa lagi nanti ye  ^_^

*** terima kasih atas doa semua.Moga kalian juga dilimpahi rahmat olehNYA

9 comments:

  1. w'salam.

    Alhamdulillah. Adik Abey pun aktif gak..perempuan.. Tapi seronok melayan.Hehe. :)

    Salam ukhwah. :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah anakanda dah bertambah baik.

    ReplyDelete
  3. pasti riuh rumah akak ngan telatah anak-anak kan :)

    ReplyDelete
  4. kak syiela :)
    blog dah lain heheee skit :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..my twins pun aktif dan lasak, bila ada barang berebut makanya kena ada dua..tapi bengkokler mak bapak dia..ehehe.Skg ni si adik gigit kakak dan si kakak gigit adik,habis badan calar balar macam kena dera.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah makin sihat.. xdalah risau sgt dah kan..

    ReplyDelete
  7. hohoho... kalau dah sihat dah boleh la panjat2 kan kan kan...

    ReplyDelete
  8. tgh nak lasak... hero la kannn... kalau tak panjat2 bkn hero la... :D

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^