Jom Tonton Mail Lambung online

Assalamualaikum


Jom kita tengok Mail Lambung.Sesapa Tenet yang laju tu silalah tengok ye.Saja nak berkongsi juga ^_^



  Mael lambung merupakan seorang penarik kereta terkenal di kuala lumpur. Hidupnya mula berubah apabila bertemu dengan maria (juliana evans) yang meminta pertolongan darinya untuk menyelamatkan diri daripada penjahat. Tujuan penjahat tersebut memburu maria ialah kerana mereka mahukan mikrocip yang mana didalamnya penuh dengan maklumat tender projek kerajaan.
Usaha menyelamatkan diri membawa mereka ke terengganu yang juga kampung halaman mael. Di kampung, mael bertemu pula dengan rozie (shenthy feliziana), bekas kekasihnya yang telah bertunang dengan tiger (taiyudin bakar). Konflik mula timbul apabila tiger tidak menyenangi kepulangan mael kerana cemburu dengan hubungan antara mael dan rozie dulu.
Penjahat yang memburu maria itu akhirnya dapat menjejaki mereka di terengganu. Apakah yang akan berlaku selepas itu? jom kita saksikan

*** Mesti sangat lawak bila dengan zizan ni...

21 comments:

  1. 1st time masukkan vidoe kat blog hehehhe.. tengok habis lari semua kekekeke.. hrp2 boleh tgk la no

    ReplyDelete
  2. hehehe best takk ? tenet slow plak nak tgok :P

    ReplyDelete
  3. http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-fatin-fatini.html mari join sini dear..banyak hadiah menarikk

    ReplyDelete
  4. tu la..nk tgk gak ni..tenet slow la plk..

    baru dapat klik2..

    ReplyDelete
  5. Salam:)
    Datang tonton mail lambung..& follow sekali:)

    ReplyDelete
  6. assalam syiela..ehem sempat jugak?..ahaha..

    ReplyDelete
  7. alahai..intenet sempot lor..nak mai cni pun jenuh....kalau tak boleh gak tgk si zizan tuu

    ReplyDelete
  8. menarik.. tp xdownload lg.. haha..

    ReplyDelete
  9. adeh line super2 lembab pulak...xboleh nk tgk la kak...

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. tq sis bg vdeo dia xpayh susah tgk kat lua heheee ^_^

      Delete
  11. Tak nampak lah dlm mainan saya ni :(

    ReplyDelete
  12. esok leh tgk...waktu rehat lama...hehe

    ReplyDelete
  13. baru je beli vcd tu..tp lom tgk lg..hehe...

    ReplyDelete
  14. dah klik iklan akak..eh sma la entry ngn kak fieda..hehe janji ka?

    ReplyDelete
  15. Salam syiela...xyah g panggung ya,layan depan laptop jer :D

    ReplyDelete
  16. kalau sempat nak juga tgk nnti... itupun kalau line bb ni laju.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE