Masterchef Selebriti / 5 Finalis ke peringkat Akhir

Assalamualaikum

Semalam menyaksikan cabaran penyingkiran sebelum ke Episod Akhir.Dalam Masterchef pun kejutan juga.Cabaran semalam adalah memasak Tomyam

 Tom Yam Kung.. Angah
Tom Yam Ketam - Farouk

Mati mati ingatkan Farouk yang terkeluar.Namun semuanya layak ke peringkat akhir .Tahniah pada mereka semua.

Mereka yang layak adalah
1. Dato' Fazley
2. Soo Winccy
3. Angah
4. Farouk
5. Juliza



*** Aku adalah penyokong tegar Dato' Fazley ^_^

25 comments:

  1. semalam pelik tgk bile farouk ambik sos tiram nk buat tomyam..hihi

    dah klik2

    ReplyDelete
  2. Moga Dato Fazley menang...dia sentiasa cool.

    ReplyDelete
  3. sape lah yg menang agaknya yer..

    tp doc fazley mmg selalu dah menang kan, mesti dia ada peluang.. :-)

    ReplyDelete
  4. Tgk juga smlm,ingatkan ada penyingkiran.....

    ReplyDelete
  5. go dato' go!!!
    angah ngan farouk pon bole menang jgk gaye nye tu.. :)

    ReplyDelete
  6. Heee~ Bukan ramai yg da tau ke sape juara? Mmmm....

    ReplyDelete
  7. Sebenarnya ramai yg dah tahu siapa yg menang kan... macam tak syok jadinya.

    ReplyDelete
  8. terlepas lagi episod smlm..nasib takde yg terkeluar erk..
    samalah kita..peminat tegar Dato'Fazley yg cool.. :)

    ReplyDelete
  9. agak-agak sape yang menang?

    ReplyDelete
  10. umah xde astro tgk utube je huhu :D

    ReplyDelete
  11. salam syiela..Xpernah tinggal tgk masterchef nie,dulu sokong tonok tp tomok dah kuar lak.Sokong dato Fazley gak...

    ReplyDelete
  12. ramai btul yg sokong Dr. Fazley..bgus2 :D

    ReplyDelete
  13. best gak layan masterchef selebriti....JA tu over la..hope FH or Angah RL menang boleh tak...hihihi...suka tengok rancangan FH..warung kita@astro

    ReplyDelete
  14. pergh.. tgok tom yum kung pun dh sedap.. haha :D

    ReplyDelete
  15. tapi kenapa malam ni x de ye?
    bukan ke hari selasa ada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. minggu takde dah kak... tunggu minggu depan pulak final

      Delete
  16. TAK PERNAH TENGOK LANGSUNG RANCANGAN NI..HUHUHU

    ReplyDelete
  17. agak2 la spe ye yg menang..

    ReplyDelete
  18. akak selalu jer ktnggalan rancangan ni...tengok siaran ulangan jer...tak sabar nak tahu sape yg menang

    ReplyDelete
  19. wahh ramai nmpak pyokong dato' nih hehee..angah!! angah!! heheee :p

    ReplyDelete
  20. ehem..ketinggalan lagi mama ni..hu2x..dato` ni cool je kan syiela !!..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE