Masterchef Selebriti / Dato' Fazley menang

Assalamualaikum

Alhamdulillah semalam dapat mengikuti Master Selebrity dari awal hingga ke akhir.Hehehehehe kalau tidak dapat tengok kejap2 je. Kisahnya semalam Hazim dah tido dengan nyenyaknya (sebab tiada bunyi bising dari luar) makala Haziq masih bermain.Dapat la mama dan abah melayan TV.

Mula mula tu berebut juga remote dengan dua budak besar tu (Aiman dan Iqbal) asyik nak tengok kartun je kejanya.Last last mama ugut.Kalau nak makan sedap bagi mama tengok rancangan ni.Kalau tidak mama masak yang tak sedap je.Heheheh budak berdua tu pun kasilah mama tengok dengan tenangnya.

gambar lama takde kena mengena dengan kisah semalam

Tetiba semalam ada artis jemputan Siti Nurhaliza.Hehehhe terkedu Dato' Fazley kejap.Yang bestnya Dato' pilih untuk buat karipap pusing dan dia buat inti sardin.Dan pastinya Siti sangat suka sebab tu favourite dia. Hehehehe.Bagi yang tengok semalam pasti nampak yang Dato' Siti dan Dato' Fazley agak kekok bila bersembang :).

Yang pasti Dato' Fazley menang.hehhehe ( penyokong kuat dia ni). Tak sabar nak tengok malam ni cabaran penyingkiran.hehhehe.. harap2 dapat la tengok.


*** farouk namakan karipap dia karipap herot petot.hehehhe kalau syiela yang buat natah apa nama la nak letak. kekekekke (hanya pandai makan karipap )

17 comments:

  1. kak fieda seronok tgk masterchef semalam..suka tgk ct dan fazley semalam..nmpk mcm dorang malu2 kan..mesti fazley la yg menang..

    dah klik2..kak fieda punya iklan tu dh tggal byk ni jgk..aritu jer byk sekejap..tu dh tak berfungsi dh tu..

    ReplyDelete
  2. surelahlah kekok
    masakan x...dua2 idaman hati
    sorg idaman lelaki
    sorg idaman wanita
    mana tau dulu dato fazley minat kt siti
    siti pun gitu
    hakhakhakkk
    tp mmg superbbb dato fazley menang 2 cabaran...adakah beliau akan ditabal sbg MAsterchef selebriti 2012
    tuguuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. a'ah sbb dia mng bekas gf dia pula yg jd juri heheh..apapun dia mmg terkedu semlm haha

    ReplyDelete
  4. harap-harap Dr Fazley juara Masterchef nanti. hehe

    ReplyDelete
  5. Sis pun harap2 Dr Fazley menang.bestnya tgk Ct n dr Fazley semalam...malu2 dan mmg dua2 terkedu.Terkenang kisah silam.

    ReplyDelete
  6. haha smlm fazley dgn ct malu2...lawak pulak tgk :)

    ReplyDelete
  7. hahahaa..tahniah buat fazly, malu² plak fazly jumpa dato ct ya..hukhuk, tekenang kisah lama kew..

    ReplyDelete
  8. alahai dik...ruginya akak tak tengok...kena tengok ulangannya nanti...

    ReplyDelete
  9. tahun depan sy nak join masterchef hehe

    ReplyDelete
  10. best tgk artis join MC Malaysia
    ada geng2 lawak, kontroversi

    ReplyDelete
  11. best tgk artis join MC Malaysia
    ada geng2 lawak, kontroversi

    ReplyDelete
  12. diorang teringatkan kisah lama tu kak..hehehe

    ReplyDelete
  13. sy pun ada tgk gak smlm... kebetulan time tu msh dkt kg :-)

    ReplyDelete
  14. malu2 jer diorg dua kan..hehe..suke2.. :)

    ReplyDelete
  15. X sempat tgk smlm sbb bawa Izzat pergi mkn MCD sempena birthdaynya...

    ReplyDelete
  16. memang Dato' Fazley yg menang

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE