Pertandingan Mewarna Sempena Pesta Buku Kedah di Village Mall

Assalamualaikum

Ni entry tertangguh.Hari tu ada cerita kat u'oll semua yang Aiman ke pertandingan mewarna.Alhamdulillah dapat juga Hadiah saguhati ^_^.Seronok dia. Walau hanya dapat frame gambar.Biasalah budak budak.Janji dapat hadiah dan naik ambil kat depan.

Sampai je kat rumah sibuk je bercerita tentang hadiah dia.Tahniah dear! Bukan nak menunjuk2 dengan entry ni, cuma sebgai kenangan buat Aiman nanti.

 Dia mewarna macam kat rumah je.Siap meniarap lagi.hehehehe
 tekun tu.. perasan tak ada plastik warna ungu.Kat dalam tu ada sekotak pensil warna.Air kotak dan roti.setiap pelajar dapat.
 Nampak tak dua orang kakak tu.Tu adalah petugas tuk hari tu.Dorang tolong asahkan kaler bebudak ni yang pendek.
 kusyuk je :)
 dah mula ngadu lenguh tangan.yela konsep pegang kaler tak kena.Memang la lenguh yang oi!
 masing masig sangat kusyuk
 ini je gambar last yang sempat ambik.Sebabnya Aiman ni lambat skit.Jenuh dok suruh buat cepat sebab masa nak habis dah
 sementara tunggu keputusan seperti biasa.menari dulu.
Sapa nak menari kat atas angkat tangan.Tengok tu Aiman terlepas kat atas.Hehehehe seperti biasa dorang menari tarian chicken dance
 Inilah hadiahnya.Sampai ke hari ni belum di letak gambar lagi ^_^.Tahniah dear!!


***Terima kasih atas doa kalian buat en.Ad.Alhamdulillah keadaan dia makin baik.Selepas berubat hari tu keluar sebiji batu sebesar lada hitam. Moga lepas ni akan beransur pulih.Nanti saya keluarkan entry pasal ni ye


9 comments:

  1. aku pelik la... kenapa kalau pertandingan mewarna mesti tak ada meja... mesti kena meniarap... susah tau nak mewarna sambil meniarap ni...

    ReplyDelete
  2. Tahniah Aiman,dr sini nampak cantiknya Aiman kaler carfiled tu....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... pndai aiman mewarna :-)

    ReplyDelete
  4. cantiknya aiman kaler..tahniah dapat hadiah...alhamdulillah suami syiela dh beransur pulih..

    syiela try bukak cc..ada iklan baru tu..kak fieda klik dulu 2 yg atas tu...kak fieda ada mesej kat fb tu..

    ReplyDelete
  5. Tahniah Aiman. Pandai dia mewarna Syiela.. Penat baring-dia menonggeng janji dia puas mewarna hihi...

    ReplyDelete
  6. tahniah untuk aiman. wakil sekolah agaknya, baju sama semua

    ReplyDelete
  7. pandy nyerr dia warna,. shantek la..nt aiman leh ajarkan cik qhayra ya..hehee

    ReplyDelete
  8. tahniah..sian meniarap jer..xdok meja ker

    ReplyDelete
  9. ehem pandai aiman mewarna..hikk2x..meniarap spt kat rumah sendiri.. :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE