SITI NURHALIZA DI FESYEN 5TARS

Assalamualaikum

Siti Nurhaliza Di Pertunjukan Fesyen 5tars - Siti Nurhaliza merupakan tetamu khas untuk pertunjukan fesyen 5Stars yang telah berlangsung di Muzium Tekstil Negara. Pertunjukan busana hari raya hanya bermula apabila Siti Nurhaliza mengambil tempatnya di runaway. Seperti biasa, Datuk Siti sentiasa gorgeous apabila menghadiri event-event sebegini. Cantik sangat-sangat!!!
 





 
 *** apa pendapat kawan2 ^_^.Aku takmo komen sebab minat gak ngan Dato' Siti ni
 
SUMBER GAMBAR

20 comments:

  1. saya pun sukeee sangat kat ct...comey jer...

    ReplyDelete
  2. xtau nk komen apa sbb siti mmg cntik.

    ReplyDelete
  3. orang cantik pakai apa pun nampak cantik...

    ReplyDelete
  4. ehem..mama teruja tgk kecantikan dato` siti !!!..memang cantik waktu melihatnya dr dekat waktu menonton konsertnya kat istana budaya..syiela mama pun minat tok ti..ahaha..

    ReplyDelete
  5. teringin nk jumpa siti tp lum ada peluang laei...hihi..

    ***mmg sweet kan dia...

    ReplyDelete
  6. Tok TI mmg cantik..harap2 pasni dia pakai tudung,tutup rapat..lagi cantikkkkkk.:D

    ReplyDelete
  7. tak nak komen banyak jugak sebab tak berapa minat dgn cik ct. hehehe..

    ReplyDelete
  8. kenapa baju siti tu nampak biasa je...itu pendapat saya lah...biasa dia kalau pakai baju nampak gah sikit..kali ni macamm biasa je..

    ReplyDelete
  9. sweetnye Dato siti ni..maintain Cute..^^

    ReplyDelete
  10. comey jer dia...kulit gebu jer hihi

    ReplyDelete
  11. Oklah bajunya. Tak mcm biasa ketat2 ;)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE