Thanks Kak Fieda

Assalamualaikum

Hari tu jengah blog Kak Fieda tengok ada header baru.Cantik! jadi aku pun menyendeng Kak Fieda bak kucing siam membelit kaki tuannya sampai tak leh jalan hingga terjatuh.Muahahaha (itu tipu). Sampailah Kak Fieda naik fed up jadi dia buatkan aku bukan satu tau tapi dua header lagi untuk di pilih



Jadinya naik pening pula nak buat pilihan sebab keduanya sangat ayu... Jadi nak tak nak kena pilih salah satu kan.. cantikkan :)... nak harapkan buat sendiri alamatnya kat situ jelah.. mmg tak pandai dengan semua benda alah ni hehehe. Terima kasih sangat buat Kak Fieda sebab sudi buatkan header ni untuk aku yang serba serbi tak reti.Orang sambut puasa pakai Header baru aku pun nak tapi orang buat sendiri aku orang yang buatkan hehehehhe.. Suka sangat ni.

Kalau korang yang belum kenal lagi Kak Fieda ni jom ke sana. Peramah orangnya tau. Jom la terjah klik je nama dia @ banner kat atas tu semuanya akan membawa anda ke sana ^_^

*** pssstttt.. tersangat happy ni sebabnya dapat header baru dari Kak Fieda dan En.Ad tunaikan permintaanku yang terpendam agak sekian lama ^_^

15 comments:

  1. kakkkkkkk....bestnyer kak fieda buat header 2 sekali pulak tu sangat cantik!...kak fieda mmg baik hehe

    ReplyDelete
  2. Fieda pandai buat header ke? Baru tau ;) cantik...

    ReplyDelete
  3. dua-dua pun comel..rezeki ramadhan..

    ReplyDelete
  4. x sangka kak fieda punya bakat besar dlm mengedit2 ni..cantik...

    ReplyDelete
  5. cantiknya header baru
    akak pula x tau mcm mana nak letak header...selalu x successful...x tau silapnya di mana .

    ReplyDelete
  6. seriously cantik! berkenan lak dni :D

    ReplyDelete
  7. cantik2.. sempene bulan puasa tu tema dia..hehehe..

    ReplyDelete
  8. cantik menepati tema lagi:))

    ReplyDelete
  9. Wah!!! bertuah dapat header dua...cantikkk

    ReplyDelete
  10. jelesnya syiela dpt header baru tu...hihi..
    kena bodek kak fieda juga arrr lepas ni...kihkih..

    jgn maree kak fiedaa...^^

    ReplyDelete
  11. comel la..akak ni pun tak reti nak buat benda2 cam nih

    ReplyDelete
  12. cantiklah.. pandai kak fieda buat :-)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE