Al Kisah Duyung Yang Sesat

Assalamualaikum

Semalam saya ada post pasal Duyung Paling  Hensem.Bagi mereka yang terlepas cerita boleh baca kat SINI

Alkisahnya suatu petang tu kami ke kedai beli tikar baru.Dah jemu tengok tikar lama. Pergi dekat kedai Pakistan area lot 88 tu. Setelah di tawar harga tikar yang asalnya RM155 kami dapat dengan harga RM90.Jadi tanpa berlengan terus kami rembat tikar itu dan bawa balik ke rumah. Tikarnya seperti yang tertera di sebelah duyung itulah.

Setelah di keluarkan tikar dari sarungnya dan dibentangkan kat ruang tamu.Si Aiman ni mula la operasinya. Dia masuk dalam sarung tu dan goyang-goyang ala-ala duyung berenang di pusingnya ke kiri ke kanan sambil menonggek sikit sama seperti dalam tv yang ada cerita duyung tu.Hehehehe kalau nak tau Aiman ni penggemar siri duyung.Dulu kan ada drama bersiri kisah duyung ni. Memang kalau malam yang ada cerita tu dia setia di depan tv. Sampai sekarang pun kalau dia teringat dia akan buat aksi duyung tu.

Tapi kini bila ada sarung tikar tu makin galak la dia beraksi duyung.Tapi sayangnya Duyung Hensem ni hanya terdampar kat ruang tamu sahaja tiada tenaga nak kembali ke laut ^_^

Saya juga selalu gelak bila tengok imaginasi dia yang ntah apa-apa tu.Tapi saya layankan aje :)

Suka Baca Novel? sila ke SINI

39 comments:

  1. kanak2 mmg ade imaginasi yg tgi.. takpe lynkn aje.. tu tndanya kreatif :)

    ReplyDelete
  2. aduyai... budak2 memang imaginasi tinggi kan...

    ReplyDelete
  3. Suka ya Aiman nak jadi mcm duyung?nie le selalu sgt tgk cite duyung.Anak kak Nurul main2 duyung nie diorg selalu pki sarung bantal peluk,spi terkoyak2 sarung bantal tu diorg buat main.

    ReplyDelete
  4. seronok tgk telatah budak2 tiru aksi kt tv.aksi yg elok la dan lucu...ni betul2 peminat duyung neh..

    ReplyDelete
  5. Kerana Aiman punya imaginasi itulah dapat bagi se isi rumah gembira senyum betul tak Syiela..

    ReplyDelete
  6. Kanak2 mmg kuat berimaginasi kan, mmg x terjangka dek akal kita kadang2 tu..

    ReplyDelete
  7. Oo..mcm ni kisah duyung nye.. Imiginasi anak2 mcm2 akak yea. Buat kita tak kering gusi..

    ReplyDelete
  8. imaginasi tinggi budak aiman ni kak hehehe

    ReplyDelete
  9. ooo minat nk jadi duyung..hehe
    :)

    ReplyDelete
  10. MESTI bajet jadi duyung herotu.. mesti pasal minat duyung betina dlm cerita tu tu.. hehe

    ReplyDelete
  11. Keletah anak2 nih memang mampu buat kita tersenyum2 kan syiela

    ReplyDelete
  12. hmmm.. konpius sama ada tikar, duyung atau anak tu yg comel.. ehhh..sume comel.. heee

    ReplyDelete
  13. ahaha mcm2 aiman ni.. ;))
    nape x share video dye syiela????

    ReplyDelete
  14. Ha ha sebijik cam Khalish minat ikan duyung...Khalish pun suka berangan nak jadi duyung..hi hi...

    ReplyDelete
  15. Padan lah, minat cerita duyung rupanya haha xD

    ReplyDelete
  16. hahaha. mesti tegelak2 tengok telatah Duyung Hensem kan kak syiela ^^

    ReplyDelete
  17. salam, tq sudi singgah...ada citer dcn

    ReplyDelete
  18. tu la pasal..dapat jugak tgok kalau share..

    ReplyDelete
  19. adehhh aimannn aimnann
    macam2 ;))

    ReplyDelete
  20. cmtu rupanya duyung moden, hikk..

    tapi ank sdara sy dok rasa dia tu ultraman, erkk...

    ReplyDelete
  21. kletah budak2 kak..kdg tgk depa jln ke bckp ke mkn ke blh bt kita gelak sma heheee ^_^

    ReplyDelete
  22. hahahahaa.. tandanya nanti dia besar, dia kan jadi seorang yang sangat2 kreatif..percayalah.

    ReplyDelete
  23. Hehee, mesti comel kan :)



    kak, murah giler tikar dari rege 150 akak dapat 90je, pandai menawar ek :)

    ReplyDelete
  24. hehe. ade ade videonye best jugak tu. ;)

    ReplyDelete
  25. hahha.. kelakarlah aiman ni.. tikar upanya yer...

    ReplyDelete
  26. nak jdi duyung ye..mesti comel tu

    ReplyDelete
  27. anak lelaki pun boleh minat cite duyung juga ye..

    ReplyDelete
  28. hihihi lucu dan comel...sama seperti my boy...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE