Mereke Di Opis & Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum

Hari ni sekolah dah tutup..nurseri pun dah tutup.
Jadinya kuangkut 2 hero besar tu ke opis.
Agak haru biru dengan gelagat dorang.
Mulanya berperangai baik sopan ya amat
kemudian bermula la episod mereka.
Tak sabar tunggu tengahari nak balik
Kemas-Kemas barang dan balik kampung ^_^
Mereka berdua ni pun asyik takbir raya je kat opis ni hehehehe

Selamat Hari Raya Aidiladha.Berhati-hati di jalan raya ye.


40 comments:

  1. salam aidiladha buat syiela...

    yelah kan arini sekolah semua dah cuti. takpe kejap lagi dah boleh balik dah tu...

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya diucapkan... =)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidiladha juga ye

    ReplyDelete
  4. muahah.. dak2.. mmg camtu.. anak cci pun sama gak..

    ReplyDelete
  5. ahahah bertakbir raya ..
    ekekek macam2 budak2 nie ..
    selamat bercuti
    dan drive safe dear .. ;)

    selamat hari raya juga dari akak ..

    ReplyDelete
  6. semangat raya betul budak2 tu. heheh

    ReplyDelete
  7. selamat balik raya,..salam aidiladhar..

    ReplyDelete
  8. ^^selamat hari raya aidil adha ^^ ;D

    ReplyDelete
  9. haha haru opis jadinya.. selamat hari raya kak :D

    ReplyDelete
  10. ala la la... kesiannya... smpi kena angkut ke opis... heheh...

    selamat hari raya aidiladha syiela...

    ReplyDelete
  11. salam aidiladha utk syiela dan fmly...

    ReplyDelete
  12. hahahaha..semangat nak beraya tu..hehehehe

    ReplyDelete
  13. jijah singgah ♥ SALAM EIDUL-ADHA kak...

    ReplyDelete
  14. wah budak budak comel gi ofis yer..jadi bodyguard mama diorang la yer..hehe

    ReplyDelete
  15. as salam,

    mesti meriah opis tu..salam aidil adha :)

    ReplyDelete
  16. Salam Aidiladha...saya tag awak dlm segmen Jom Masuk Bloglist GuliBoolat!

    ReplyDelete
  17. Kiranya Opis tu tak sunyi la kan..bergema ja takbir raya,..Salam Aidil Adha..

    ReplyDelete
  18. selamat hari raya aidiladha ye...

    ReplyDelete
  19. selamat hari raye aidil adha... dah raye ke 3... huk3 xD

    ReplyDelete
  20. Salam aidiladha! mahu duit raya. :D

    ReplyDelete
  21. Rasa tak puas beraya Syiela. Hari ini dah naik kerja kan..

    Moga aidil adha dapat kita jumpa lagi tahun akan datang.

    ReplyDelete
  22. Seronok juga taklah tension kerja ada hero dua bertakbir. Masa tu mesti dah tak sabar nak balik kan:)

    ReplyDelete
  23. cuti lama beraya .. hari nie malas nak kerja .. kebetulan badan x berapa sihat huhu

    ReplyDelete
  24. Kak Nurul dah cuti khamis tu,nursery izzyan pun tutup juga hari tu.

    ReplyDelete
  25. kena angkut ke office ye dorang..

    ReplyDelete
  26. kena angkut ke office ye dorang..

    ReplyDelete
  27. hehe. sape yg x dpt balik raya tu sure sayu dgr aiman ngn iqbal takbir. hehehe

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE