Aiman Aiman

Assalamualaikum

Setelah dua minggu lebih Aiman bersunat hari ni merupakan hari pertama untuk kembali ke nurseri.Pagi tadi sampai depan nurseri terus dia meraung tak nak masuk katanya takut ada kawan kawan yang terpijak 'burung' dia nanti. Aduhai sayang

Jenuh juga la memujuk padi tadi.Akhirnya cikgu kata takpa satgi cikgu kurung Aiman kat bilik tv pstu cikgu tak bagi sapa sapa masuk dalam tu kacau Aiman. Baru la dia berjalan masuk dalam pagar tu.

Mungkin dia fobia kot @ apa saya tak pasti, tak pun dia seronok ikut saya ke opis sebab asyik main saja.

*** semasa Aiman kat opis bukannya tak da sofa tapi itu la dia sendiri memilih untuk tidur kat atas kerusi camtu dan tido kat bawah meja keja saya. Seronok dapat main main camtu kot.






24 comments:

  1. huhuhuh...apa la yg difobiakan aiman tu yer?

    ReplyDelete
  2. Budak-budak memang suka ikut mama pegi officekan!!! masa Okje keje anak Okje pun suka ambik peluang ikut gi office!

    ReplyDelete
  3. hehehe..... dah besar la hero ni.... ;)

    ReplyDelete
  4. syiela nnt like page ni k http://www.facebook.com/pages/My-Sweetheart-Outlet/400990959963075?ref=hl

    thanks

    ReplyDelete
  5. bila tido bwh meja mcm main2 pondok..tu yg seronok tu..hihi

    ReplyDelete
  6. aiman-aiman..mg esok takada masalah takut lagi yer

    ReplyDelete
  7. wah,..dh bersunat si aiman ni...anak buah saya pun kena sunat gak..tp pompuan ^_^

    ReplyDelete
  8. kesian aiman. huhu.. adventure sket tido bawah meja kot. ;)

    ReplyDelete
  9. hehehhee..mungkin fobia tu..sebab sakit sangat kalau terlanggar apa2..hehehe

    ReplyDelete
  10. Aiman dia tau kot kawan2 dia camne tu yang takut tu.. :)

    Imaginasi kuat, takut kawan2 terpijak... :)

    ReplyDelete
  11. dia nak ikut akak pergi ofis la tu..ofis lagi best kan aiman...hehe

    ReplyDelete
  12. ala kesiannya dia.... mungkin la org kacau burung dia tu kot..hehe

    ReplyDelete
  13. haha.. aiman tak mo pi sekolah eh. Yela tu sis agaknya dia seronok dapat duduk dengan mama dia agaknya. :)

    ReplyDelete
  14. macam2 ragam dibuatnya yer..tapi takpelah syiela, kena banyak bersabar dulu buat sementara..

    ReplyDelete
  15. Sian kat Aiman...mmg sakit tu kalau #!# kena pijak..

    ReplyDelete
  16. alahai aiman..takut kawan terpijak burung ye..

    ReplyDelete
  17. alahai...kerisauan dh aiman..hope di aok dh kat nursery nnt :)

    ReplyDelete
  18. alahai aiman,memang pun takut nanti terlanggar ke dgn kwn2 kat nursery tu.

    ReplyDelete
  19. dia seronok nak g opis akak lg kot.. hihi

    ReplyDelete
  20. alahai... big boy dah kan Aiman....

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE