Dah Jadi Pondok Mainan

Assalamualaikum
Bila dah jemu, mula la kerjanya.Meja kerja mama dah jadi tempat mainan dia.Dia masuk kat bawah tu la

Akhirnya tertidur keletihan hehehhe



*** cepat la sembuh tak dak la mama nak usung kamu hari hari ke opis

29 comments:

  1. ala kesiannyer dia.. cepatler sembuh wahai anak...

    ReplyDelete
  2. ciannyer dia..selesa ker dok bawah tuu..mg cepat sembuh yer

    ReplyDelete
  3. Ya Allah... kakak ingatkan di rumah alkisahnya ikut Syiela ke pejabat ye. Kesiannya.. tidurkan di sofa mungkin lebih selesa tak Syiela.

    ReplyDelete
  4. olo lo lo. kesian nye. selimut dgn kain pelekat je.

    ReplyDelete
  5. hehe comelnya dia tido bawah meja..cpt sembuh ye..:)

    ReplyDelete
  6. Hheee, comel je tertido bawah meja ;D

    ReplyDelete
  7. pandai cari tempat tido. selesa takde siapa akan kacau..hehe

    ReplyDelete
  8. dulu time sha kcik2 suka main benda ni..buat rumah2 hahahah

    ReplyDelete
  9. Masa anak kakcik masih kecil dulu, kakcik pun pernah tidurkan mereka di bawah meja kerja kakcik! :)

    ReplyDelete
  10. lah kesiannye. anak tak sihat ek. nasib leh bawak datang opis. bila anak x sehat ni, kita pun x syok nak keje kan. apa2 pun moga cepat sembuh ye.

    ReplyDelete
  11. siannya tido bawah meja. huhu..

    ReplyDelete
  12. aloo..siannya..
    xsihat ye..bw pi kliniklah kak...

    ReplyDelete
  13. hihi, comel pondok dia nih .. haha

    ReplyDelete
  14. hihihi..pondok mainan sampai..alahai...moga cptla smbuhnya :)

    ReplyDelete
  15. hehee..awat smpai dah bt pondok plak hehee..

    ReplyDelete
  16. Hope cepat sihat ya sayang...seronok tgk gelagat budak kreatif ni..

    ReplyDelete
  17. la kesianya sampai tido kat situ....tp kretip la hehe

    ReplyDelete
  18. Nyenyaknya aiman tido bwh meja tu,semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE