Hantu Bungkus Muncul di Office

Assalamualaikum




*** Kalau mai kat opis kawan-kawan takut tak? ^_^

23 comments:

  1. Tapi saiz hantu bungkus ni nampak comel jer!

    ReplyDelete
  2. hantu bungkus ni mesti cumil..tak takut tak takut..hehe

    ReplyDelete
  3. comel je hantu bungkus tu....hehehe....

    ReplyDelete
  4. hehehehe...kalau tgh malam takut kut...

    ReplyDelete
  5. hantu bungkus pakai kain pelekat..hahaha

    ReplyDelete
  6. apa ke hel nya tu? Aiman buat perangai lagi ker..pandai dia buat laak yer..

    ReplyDelete
  7. hahahha..ni bahana tpaksa bwk jd la hantu selubung :p

    ReplyDelete
  8. Hantu bungkus mai kat opis main games ya....

    ReplyDelete
  9. ahahha comelll !
    hantu bungkus macam nie boleh bawak main .. mana nak takut ekeke ;)

    ReplyDelete
  10. waktu siang ok lagi. kalau malam2 takut gak la. huhu..

    ReplyDelete
  11. Terer la hantu bungkus ni main game..hi hi..

    ReplyDelete
  12. kalau hantu bungkus pakai baju kaler2 camni tak takut sgt

    tapi kalau hantu bungkus pakai baju putih, yang tu confirm nisah lari tak cukup tangga hehehhe

    ReplyDelete
  13. kalau sunyi je seram gak kot..hihihi..

    tapi tgk dia main game, xdelah seram sgt..hihih

    ReplyDelete
  14. berbungkus ngan kain pelikat lak yer..hihi

    ReplyDelete
  15. kalau dia pakai kain putih.. takut kot.. tp sbb pakai kain pelekat tak takut la.. hahah

    ReplyDelete
  16. Hantu bungkus skrg mmg dh pandai berfesyen ek..dh xputih kain dia, bercorak2 pulak..hehe

    **Jk sudi, jom support saya dlm Contest iPhone 5 Gadget Impian..

    1. Klik Entri Contest iPhone 5 Gadget Impian
    2. Klik butang G+1 (Google Plus)

    ReplyDelete
  17. opocot mak kau hantu bungkus...tanjat boboi kahkahkah

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE