Perwiraku

Assalamualaikum

Sabtu lepas majlis konvo sekolah Iqbal. Memandangkan Iqbal baru 4 tahun makanya dia hanya buat persembahan saja. Jom tengok buah hati saya.Amat gagah perkasa tau ^_^ ada misai dan janggut sejemput lagi hehehhehe.Sungguh hensem dan sangat menawan kalbu!

Habis persembahan je terus lari kat mama ingatkan malu ke apa rupanya nak suruh mama ambilkan gambar kekekeke

 Kuda yang sangat comel.Tuan dia lagi comel tau

 Iqbal sorang je 4 tahun.Yang lain semuanya 5 dan 6 tahun.
 Dia paling kecik dan mendapat perhatian orang ^_^

Budak-budak ni pun bagus.Tak larat nak gelak dengan gelagat dorang
  Semua tetamu terhibur.Keras semua perut asyik gelakkan dorang ^_^

Ini je yang sempat saya ambil gambar.Sebenarnya banyak lagi persembahan dorang ^_^. Gambar ni pun ambil guna HP cap ayam je kekkekeke.


34 comments:

  1. Baru 4 thn dah pandai...sure mghiburkan.

    ReplyDelete
  2. comey la..budak2 memang mcm2 gelagat

    ReplyDelete
  3. pergh 4 thun dh main kuda... kepang :)

    ReplyDelete
  4. bgslah dah hantar anak dr kecik..bgs untuk perkembangan minda

    ReplyDelete
  5. time ni seronok tengok anak2 yg buat persembahan...dh bsr rupanya ank kite time ni kan.^^

    ReplyDelete
  6. amboi... aku lambat lagi nak rasa macam ni kot...

    ReplyDelete
  7. hehee tgk dlm pic pun dia nampak kecik dr yg lain2...:)

    ReplyDelete
  8. pandainye iqbal.. comel sgt.. nampak matang..

    ReplyDelete
  9. Comelnye IQbal..pandai dia menari..dia yg paling kecik..comel jer..^^

    ReplyDelete
  10. wah iqbal kemain hensem lg pakai mcm tu......comey ja dia dgn kuda kepang tu hehe

    ReplyDelete
  11. comelnya. pandai iqbal main kuda kepang. :)

    ReplyDelete
  12. baguihnyer dia nak amek gambar. anak2 akak jenuh menjerit baruler bergambar... suka tengok konsert budak2ni memang keras perut gelak.. macam2 ragamkan...

    ReplyDelete
  13. Comey je. Kuda kepang lagi.hamboiii curlass

    ReplyDelete
  14. Alahai..comelnya perwira syiela....

    cap ayam..cap ayam pun qualiti gambar nampak oke je...:)

    ReplyDelete
  15. hihii comel je.. siap suh ambik gambar :-)

    ReplyDelete
  16. hihihi..comel dia naik kuda kepang

    ReplyDelete
  17. alolooo..comelnya..anak2 zaman sekarang ni pandai2 & takde malu2 sgt..

    ReplyDelete
  18. Wah Iqbal perwira kuda kepang ya.

    ReplyDelete
  19. ensemnya pendekar iqbal..tgk gelagat budak2 mmg best kan,mesti tak larat nak gelak kan

    ReplyDelete
  20. Sama umur ngan Khalish rupanya..Tp Khalish skul kat umah ja..

    ReplyDelete
  21. baru 4 thn tp sungguh bergaya.
    budak2 zaman skrg mcm2 xtvt dorang buat walaupon di tadika kan.
    mcm ank sedara saya siap masuk pertunjukkan fesyen, nasyid dan menari apa ntah ;D
    mcm2 ;D

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE