Setelah 3 Bulan Di Abaikan

Assalamualaikum


Akhirnya berjaya menempatkan diri kat sini


33 comments:

  1. cantik, bulu apa tue kak..kambing ke?

    ReplyDelete
  2. Bila dah siap lekat tak adalah risau ada tangan yg nak meneroka lagi Syiela.

    ReplyDelete
  3. lawa, cantek posisi yang terletak itu. *eh ayat apa aku guna nih. hihi

    ReplyDelete
  4. Slm.. Saya punya bertahun diabaikan :) bg pada org akhirnya..

    ReplyDelete
  5. cantik lah, ni jenis bulu ape ye?
    selalu tgk kat kedai, tapi takut nak beli hehehe

    ReplyDelete
  6. Cantiknya.. Unik... ;)



    p/s: Akak nak maskara ke? Nak yang mana, nanti email or SMS MJ na
    0124353088

    ReplyDelete
  7. cenderahati dr Mekah ke tu...cantik.

    ReplyDelete
  8. canteknye wak..msti mahai kan?

    ReplyDelete
  9. sama macam cho zila...tak tau apa benda ni

    ReplyDelete
  10. Bila duk paku kat situ Syiela... tadi ke ? he...he... well done!!

    ReplyDelete
  11. cantiknyaaa. nampak ekslusive. :)

    ReplyDelete
  12. wahhh cantik sgt benda tu rupanya... kalo beli yg dah siap diframe sume tu mesti mahai kan... lawa sungguh.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE