CC CREAM TERBAIK!!


Assalamualaikum


Kenapa Syiela kata CC cream ni terbaik?? sebabnya kan sebelum ni syiela tak boleh nk pakai foundation tau...Kesian ai kan hihi.. Kalau pakai japgi muka jadi bertompok... Masa Makeup pengantin dulu pun jenuh la mak andam tu..siap sediakan tisu basah untuk ai :) sadis sangat masa tu ;(

Kalau la masa tu ai jumpa cc cream ni memang cun giler hahhaha giler ferasan :)
Yang ai suka sangat cc cream ni tak perlu susah susah...letak dagu sikit pipi sikit dahi sikit...ratakan...dah siap..cepat je nk berlari kejar masa.. nak2 dengan Dable H si kembar ni lagi la sesuai...tak perlu lama lama dorang tarik kain ai :)

Jom baca kelebihan CC CREAM


Antara Fungsi & Keberkesanan COZUMA CC CREAM ni :-
* perlindungan uv yang optima(SPF30++)
*wajah berseri
* anti-radang & anti-oksidan
*pelembapan & penghidratan yg berpanjangan
*kulit cerah bersinar
*kulit wajah lebih halus
*mengurangkan kedutan & garis halus
*kawalan kulit berminyak
*bedak solekan & pembetulan kulit asas
*menyembunyikan cela , bertindak sebagai concealer , tutup cela kat muka sambil merawat kulit,

BEST Kannnnn…!!!!


TESTIMONI



TESTIMONI SYIELA SENDIRI

ni gambar tak pakai cc ccream ye



Hihihi ferasan cantik kejap.... fresh je muka....lipstik ai pakai cozuma cherry bloom
Ai pakai Ai jual ye nak cuba boleh whatsapp 012 4003624

Ni ratu2 CC Cream STGMA (Smart Tycoon Group)





HARGA
murah dan mampu milik

whatsapp 013 533 3625

repacking pek 7ml RM25sm, RM30ss
pek besar 50 ml RM 120sm,RM125ss
FREE POS


NAK ORDER...MUDAH JE
WHATSAPP 
013 533 3625
WECHAT : syieladbeauty
PAGES : syieladbeauty
Moh cuba uolls akan rasai kelainannya...cayalah cakap ai...ai memang jatuh cinta giler kat cc cream ni :)

5 comments:

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE