Tuesday, August 23, 2011

Rezeki Ramadhan... Entry Membodek Bos :)

Assalamualaikum..

Pertama sekali syukur alhamdulillah sebab syiela masih di beri kesempatan untuk menunaikan ibadah puasa di hari yang ke 23 ni. Tak sangka syiela mampu bertahan sejauh ni. (pembukaan dengan ayat skema gila).Walaupun kadang2 dan pada hari2 tertentu terasa seperti amat tidak bertenanga.

Keduanya syukur sebab pada permulaan puasa bos dengan baik hatinya mengedarkan kepada staff2nya sebekas kurma dan sebotol air zam2.. Syukur alhamdulillah.

Ketiganya rezeki ramadhan datang lagi sebab bos dengan sekali lagi baik hati memberikan staff2nya kuih raya tadi.. masing2 tersenyum gembira.Terima dengan malu2 kucing gitu.

Keempatnya terima kasih buat en.hubby kerana amat memahami keadaan syiela,terus berikan sokongan dan dorongan buat syiela.

Setakat ni je dulu ye... :) nak balik dengan hati yang gembira
*** tengah menanti bonus dari bos.. ada ke tahun ni ;) ***




26 comments:

  1. wahhh,dpt bonus bestla raya thn ni
    blh psg lampu liplap byk2 kat umah
    hik3

    ReplyDelete
  2. klo ada bonus boleh share..
    hehehe

    salam perkenalan ;D

    ReplyDelete
  3. wow..
    dapat bonus nanti
    nak duit raya la
    hehe

    ReplyDelete
  4. Murah rezeki di bulan Ramadhan nie....

    ReplyDelete
  5. Salam...apa kata kalau bagi duit raya kat bos.. bila kumpul2 nanti leh la dia bagi bonus lak..huhu

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. hoho... ada tu... rezeki twin dalam perut nak beraya... tunggu je la...

    ReplyDelete
  8. ca'ah : kalo ada mmg lip lap la rmh tu :)

    B A : InsyaAllah boleh.. salam kenal jugak ;)

    Terbelog : sila... jemput mai rumah dulu ;)

    Kak Nurul : Syukur Alhamdulillah

    Abg Long : hahaha... alamak itu tak mau lar... :)

    TK : Tengah menunggu dgn penuh sabar :)

    Lily : Syukur Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  9. wahh...baiknyee bos...
    leh laa bodek nk dapat bonus...huhu

    ReplyDelete
  10. baik sungguh bos syiela
    syukur,rezeki kan
    share-share lah jugak
    hahahha..*_*

    ReplyDelete
  11. wahhh.... best nye dpt boss cmtu :)

    ReplyDelete
  12. wah..baiknya hati bos..nak jugak la kuih raya tu sikit..boleh? :)

    ReplyDelete
  13. alhamdulilah rezeki anak2 tuh...
    el pun setakat ni xtggl lg pose..gara2 bfeed kot..hope dpt pose penuh...

    tulah doakan el jugak kot2 bos el baik ati murah ati nak bg duit raya...:)

    ReplyDelete
  14. selamat berposa & selamat beraya *(^_^)*

    ReplyDelete
  15. Kak Nurul tag Syiela ok....
    http://nazayiena76blogspotcom.blogspot.com/2011/08/contest-cabutan-bertuah-kaspersky-2012.html

    ReplyDelete
  16. ada kak.dari opis sy yang kuantan ni pon dah dengar desas desus yang akk akan dapat bonus :)

    ReplyDelete
  17. bos, saya pun nak bonus gak! :)

    ReplyDelete
  18. semoga ramadhan kali ni lebih bermakna buat kak syiela sekeluarga... >_<

    ReplyDelete
  19. dapat bonus ke ni..kih kih kih.. bleh la mintk duit raya ni..

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah,dipermudahkan rezeki :)
    bos akk mmg baik kan..he

    ReplyDelete
  21. Ungu : Alhamdulillah.

    Bui : Syukur kalau ada rezeki tu :)

    Niena : mmg best sangat :)

    Mrs Yie : jemput mai rumah.. boleh mkn byk2 :)

    El : moga sampai ke akhirnya dan dapat membodek bos el jugak tuk duit raya :)

    Afzal : kalo takde akak cari ko dik

    Acik : ok keja dulu 3 bulan tanpa gaji :)

    Kay Jue : Amin :)

    Arul : budak besar xde dah duit raya ;)

    Myhatiku : amin... hehehhe mmg baik :)

    ReplyDelete
  22. salam, selmt hari raya..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^