Kekasih Gelap... Kini Hak Milik Kekal

Assalamualaikum ..

Ni la rupanya kekasih gelap hubbyku.. sampai  ke tengah malam mengilapnya (ciwi bak kata org kedah).. di beri  tagline 'kekasih gelapku' sekarang memang dh menjadi kekasih gelap hubby syiela.... kenapa la di beri tagline sebegitu...

Sebenarnya hubby tergoda dengan bodynya yang cantik (yela dah baru, semua brg baru cantik ye tak.. )..


Ni la dah selamat ada kat rumah.. aiman dgn iqbal pun bukan main lg. Asik2 nak g ronda ngan motor baru.. mama juga kat rumah memasak.. jeles!


Ni pula gambar yg di curik dari mr google :).. kenapala gambar ni nampak lg cantik dari kat atas... :)




32 comments:

  1. ingat kan apa punya kekasih gelap tadi.. haha.. lau gitu, ifwat pun ada 2 kekasih gelap la ni.. hahaha.. tapi kekasih gelap yang lama la..

    ReplyDelete
  2. tahniah dh ada motor baru..kalau tumpang suami,jgn lupa peluk kuat2..hehehe

    ReplyDelete
  3. lau cmni..kekasih gelap syieda ade di kampung la akk..^_^

    kekasih gelap muncit syieda dalam process bercerai (eksident tempoh hari) ^_^

    ReplyDelete
  4. tu lah abah perasaan juga gambar motor kt bwh tu lg menarik daripada tas..kenapa ye..hehehe

    ReplyDelete
  5. ifwat : wah sampai dua kekasih gelapmu ye ;)

    Bui : hehehhe... syiela belum test drive + bonceng lg...

    lily : tak tido malam abah mengenangkan motor tu

    syieda : tertinggal kat kg ye... nti blk jenguk dia majuk :)

    Abah khalisha : hahahha saya tau abah cantik yg mna satu :)

    ReplyDelete
  6. Woooaahhhh.....
    Bilalah nak dapat-_-"

    ReplyDelete
  7. gambar yang kat bawah cantik sbb ade awek cun.. hehe :P

    ReplyDelete
  8. sekali skala ronda naik motor best jugak noh

    ReplyDelete
  9. motor apa ni kak syiela? ca'ah tak reti motor2 ni,taktau nama. hehe

    ReplyDelete
  10. hik hik ingat apa lahh kekasih gelap td...sekali moto daaaa

    ReplyDelete
  11. xpe2... motor tu boleh ambil... yang pakai baju merah tu, biar aku je yang ambil...

    ReplyDelete
  12. MNIM : ada la tu nanti :)

    Ketam Batu : awek cun laju je nmpak ye :)

    SS : best... nak2 kt kg yg ada pemandangn swh padi :)

    Ca'ah : akak pun tak pandai.. tapi katanya honda wave dash dgn taglinenya kekasih gelapku :)

    stellaizz : :)

    TK : sila.. sila... :)

    ReplyDelete
  13. "nak kena beli sebijik ni...buat hantar anak2 skolah dan pi kedai..ok dak..?"

    ReplyDelete
  14. menaerik tu.. boleh pinjam :)

    ReplyDelete
  15. sebab gamba yg bwh tu ade PELARIS...tu yg nmpk lagi cantik...hahaha

    ReplyDelete
  16. wah motor baru tuh,ptg2 mesti asyik ikut suami g bzr,yelah nak rs motor baruuuu :)

    ReplyDelete
  17. motor yg belakang tu tak digilap sekali ke??
    hihihihi!!!

    ReplyDelete
  18. nseb baiklh motor yg jd kekasih gelap....hoho...

    ReplyDelete
  19. wahh cun itu moto...
    pasni jgn ok rempit2 plak..hehe

    ReplyDelete
  20. jgn merempit sudahlah dia.. cantik2.
    Impian jejaka tu; http://way2healthynbeauty.blogspot.com/2011/08/impian-sejuta-warna.html

    ReplyDelete
  21. he2x..ingat siapalah kekasih gelap tu...he2x..cantik motor tu..salam ramadhan dr mama..

    ReplyDelete
  22. ini kekasihnya ehhe..lama rasanya tak naik motor huhu

    ReplyDelete
  23. cantik la moto ni..rim pon lawa.. terbaik!

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE