Dable H Pergi Hospital

Assalamualaikum..

Hazim tido atas mama

Haziq tido dalam stroller

Dah nak lunyai no. tu

Alhamdulillah sepanjang menunggu giliran Dable H tak meragam.Alhamdulillah juga sebab Dable H sihat..Just regular check up dengan Paed.

Berat Dable H sekarang :
Haziq:  4.5kg
Hazim : 5.5kg

*** Kawan2 InsyaAllah ada masa syiela jengah rumah korang balik... tersangat la bizi sekarang ni... Terima kasih juga sudi jengah Dable H :)

18 comments:

  1. assalam syiela..syukur alhamdulillah twin dah sihat..sgt comil !!!..

    ReplyDelete
  2. tomei nya double H ni...hope diaorg semua sihat termasuklah mama dia sekali...nak tgk gambo ni lama2 mana tau berjangkit twins kot...hoho

    ReplyDelete
  3. mama,rara & lily : thanks

    Odah : moga melekat :P

    ReplyDelete
  4. wah! Kat hospital pun nyenyak tidur,dah oklah tu.

    ReplyDelete
  5. bagusnya dabel H... langsung tak meragam nak pegi jumpa doc ye.

    thanks syeila selalu singgah blog izan...

    ReplyDelete
  6. Kids are god's given gift. Thank God for giving you healthy twin babies.

    ReplyDelete
  7. Wah baiknye double h ye... Moga terus sihat...mama pun kena jaga kesihatan kay

    ReplyDelete
  8. ala... bestnya dpt twin... tapi mesti penat gak nak menjaga kan? comei depa ni.. geram betul!!!

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. semnagat nampaknya baby double H...

    ReplyDelete
  10. salam kenal kak...


    comel-comel dabel H..rasa nak cium2 je...hihi..

    ReplyDelete
  11. ish geram tgk baby nih...rs cam nk tambah sorg lg jer...:)

    ReplyDelete
  12. alhamdulilah nok depa x byk ragam..hang pun sng nk jg deme..gud boy lah derang

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE