En.Ad tekena Batu Karang

Assalamualaikum

Buat semua rakan2 minta maaf banyak2.Ada yang syiela dah sempat jejak ada lg yang tak terjejak.Syiela akan pelan2 jejak.Hari ni Aiman ada peraduan mewarna kat Village Mall.Ingat nak singgah kejap tengok dia.

Then tegahari sikit nak bawa En. Ad aka En.laling pergi berubat kampung pulak.En. Ad tengah menanggung kesakitan yang amat berpunca dari batu karang. Hari jumaat dah kena injection kat montot tapi tu la.. habis he kesan ubat tu.kesakitan menyerang kembali.

Lepas ni ingat nak ke Bandar Puteri Jaya.Dengar ceritanya lat situ ada perubatan cara kampung yang boleh mengeluarkan batu dari badan.Exceli batu En.Ad ni kat dalam buah pinggang so nak laser dia amat takut dengan segala kemungkinan.Jadi setakat ni bertahan dengan injection dan ubat penahan sakit je la.

Dulu pernah menyerang tapi di sebelah kanan.Ingatkan dan betul2 lega.Tapi kini sakit kembali tapi di sebelah kiri pula. Mohon di permudahkan segala urusan kami.

Sesapa yang belum membaca kisah Kiah dan Adik Awang silalah ke SANA. Ada sedikit berita gembira.Alhamdulillah...

*** Dah dua hari abah tak hiraukan Dable H dek kerana kesakitan.Yang Dable H pula asyik dok sebutbabah babah ( dah itu je  yang dorang pandao sebut ) sambil menyulur ke badan abah



20 comments:

  1. alala..cianya..smga cpt smbuh ya..wah aiman p mwarna ka?? heheh

    heheh double H pngil minta perhatian abh dia la tu..alala so sweet

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh ye syiela..tp js blh rekemen satu tmpt ni...tp agak jauh la..kt felda besout 4..menghala susur ke slim river tp skrg ni kata dh ambik no. dan beratur pjg..mmg menjadi..sbb anak js dulu pernah buang batu dlm hempedu...insyaallah dgn izinnya..tak perlu operation..

    pakcik ni dikenali sbg abg mie...mmg dia berubat utk batu karang dan batu dlm hempedu...maybe blh lah ikhtiar kan..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal syiela..br berkesempatan nk tinggal komen kt cni..ada anak kembar rupenye ye..comel! :-)

    Btw,utk husbnd awk..semoga cpt sembuh k. Harap dpt cr penawar melalui perubatan alternatif plak

    ReplyDelete
  4. kak fieda cuma mampu doakan semoga suami syiela cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  5. kak fieda cuma mampu doakan semoga suami syiela cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  6. moga en hubby cepat sembuh ye.. doakan yg terbaik utk syiela sekeluarga

    ReplyDelete
  7. Moga hubby Syiela cepat sembuh.

    ReplyDelete
  8. izan doakan en Ad cepat2 sembuh ye syiela... sian plak dabel H rindukan belaian abahnya ye...

    ReplyDelete
  9. semoga suami kak syiela cepat sembuh.. kesian double H...rindu kan abah dia...

    ReplyDelete
  10. Simpati....Moga cepat sembuh..kalau orang tua dulu2, dia orang rawat batu karang guna air kelapa dengan tawas... tp kalau batu dalam buah pinggang tak tau la pulak ye..Cuba lah ikhtiar dengan mereka yang arif...

    ReplyDelete
  11. Semoga suami pulih Insyaallah. Kesian mendengar.

    ReplyDelete
  12. Semoga cepat sembuh yee...doa dari kami..

    ReplyDelete
  13. harap hubby sheila cepat sembuh!

    ReplyDelete
  14. kesian kt ank2. moga dipermudahkan segala2nya. amin.

    ReplyDelete
  15. yeke..kene batu karang pulak..huhu hope cepat sembuh kak syiela ;)

    ReplyDelete
  16. tingat abh sy dulu pun ada batu karang gak.. tp abah saya operate.. tak ingat batu karang tu duk mana.. lgpun ms sy kecik2 dulu...

    ReplyDelete
  17. assalam..mama lambat kesini lagi..hu2x..syukur alhamdulillah hb syiela dah bertambah ok..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE