Port biasa jika tak keluar

Assalamualaikum

Tengok tu budak berdua ni nak main kat luar.Nak nak juga anak jiran depan bertandang main kot celah grill.lagi la suka dua orang ni.

 Alamak kakak dah pergi main
Di goncangnya grill tu sekuat hati.Sampai berdentung dentang.hehehehehe.biarkan je mereka berdua.mama nak rehat kejap sebelum bersilat kat dapur.


***thanks atas doa kalian semua.Alhamdulillah keadaan en.ad semakin sembuh ^_^

29 comments:

  1. alooooo comelnyaaaaaaa.....geramm lee...

    ReplyDelete
  2. aloloo cumeinya bb twin..nak sorang bleyy??hehee

    ReplyDelete
  3. comeynya double H ni..heheh cute la...ishh..gramnya..haha

    ReplyDelete
  4. alala... comelnya. teringat pulak jiran dpn rumah kkt jhr. jiran2 dok mengata je dia org. adeh... pening. sbbnya ia org ada anak kembar tp jrg jugak nk bg keluar. bila sekali budak2 tu dpt kelur mmg pening mengejar.

    ReplyDelete
  5. Syiela... kakak dapat lihat dari belakang pun dah suka. Nampak mereka dah exited nak keluar sebab nampak si kakak jiran tu:)

    ReplyDelete
  6. alahai..comel jer tgk gelagat kembar ni.. ^^

    ReplyDelete
  7. suka tgk gelagat kembar...mmg selalu pakaikan pakaian serupa ker?...ish..dah nak keluar yer..nasib baik ada pagar..

    ReplyDelete
  8. kembar eh..alahai..syok nye...

    ReplyDelete
  9. alorrr cian depa heheee..sis mst byk bsabarkn layan kerenah twin nih..;)

    ReplyDelete
  10. best nyer ada twin,,, :D
    tahniah yer :)

    ReplyDelete
  11. olo..comelnyer hero 2 org ni..dh besar nanti blh la main kat luar ye...done 4 klik..

    ReplyDelete
  12. sweet betul tgk dable H cam tu
    dah besor skit..mula panjat grill hahaha

    ReplyDelete
  13. singgah..salam kenal dari saya :)

    ReplyDelete
  14. ololoo.. sabar ye sayang.. dh besar nanti leh ikut kakak tu g main yer.. ;-)

    ReplyDelete
  15. alahai... ciannya terkurung... xdapat nak singgah la.... belon tak turun sungai petani...

    ReplyDelete
  16. lau sy jd jiran akak pun kompen hari2 sy g ngadap si twin tuh kt celah grill. gewammm

    ReplyDelete
  17. kecik2 pon dah pandai ngorat awek.. hehehehe

    ReplyDelete
  18. same je style nye..nama pun kembar kan..nak kene cubit pipi ni..

    ReplyDelete
  19. comelnya...!!!! tak sabar2 nak keluar main tu ya...

    ReplyDelete
  20. comilnya ..dah pandai nak bermain dgn kakak ya?..he2x..

    ReplyDelete
  21. tomeynyer dable H...dah tak sabar diorang nak kuar main eh.

    ReplyDelete
  22. tgu sikit hari lg sure diaorg dh boleh panjat grill & bukak pintu sendiri utk lepaskn diri dari kurungan...hoho,,,kiut sungguh

    ReplyDelete
  23. kalau pintu dibuka mesti cabut lari,he!he!

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE