Iqbal ni saja tau

Assalamualaikum

Semasa makan malam semalam Iqbal sibuk dengan dia punya remote kereta mainan dia.Sambil aku suap makan (malas nak bagi makan sendiri kang bersepah mama malas) dia bercakap.Rupanya remote tu di buat telefon dan kononnya dia tengah cakap dengan tok (opahnya) kat kampung. Camni ha gaya dia cakap.

Hello tok.Assalamualaikum.. ya ya Iqbal ni.. oh dok makan nasi ni.. hmmm lauk sambal mama masak.. ya.. ya.. tok buat apa tu.. ha cucuq kodok ka (jemput pisang). satgi simpan kat Iqbal sikit tau. Simpan tau jangan makan habis tau (pastu mama menyelit makan dulu jgn dok cakap ja... nanti mama malas nak tunggu dah.. nu adik nangis satgi) Dia buat muka.. mama ni kacau la orang nak cakap ngan tok so aku layankan jela. dia dok ya.. ya.. ok..ok pot.. pet.. macam2 la.. then sudah.. aku tanya Iqbal telefon tok ye..sembang apa dengan tok tadi... Korang tau dia jawab apa

Mama ni Iqbal main main la mana ada tepon betul2 pun.Apala mama ni.tengok ni remote keta Iqbal la bukan telefon.Apa la mama ni silap la. Aku dah terkedu.. dah terkena kononnya nak masuk alam dia la tadi . Alih alih terkena pulak .En. Ad hanya senyum2 je tengok kami.

Ada ada je la kamu ni Iqbal ^_^

**Pssst... kupon McD tu betul tau sila la print sebelum 25hb ni ye. Entry  McD .

6 comments:

  1. heheeh..sekali mama yg terkena...

    ReplyDelete
  2. kwang..kwang..kwang..sekali mama daa yg terkono...hihi

    ReplyDelete
  3. hahahhah... xpasal2 terkena plak dgn ank.. hihii

    ReplyDelete
  4. Pandai ya Iqbal nak kena mamanya blk tu....

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE