Kekasih Gelapku Hampir Di Larikan Orang

Assalamualaikum

Pagi tadi aku singgah kat tempat biasa untuk beli kuih untuk bekalan makan kat opis. Tak matikan pun enjin.CUma turun dan terus pegi beli.Dalam hati dok ingat takpe kot sebab letak kat sebelah je.Tetiba ada seorang abang ni keluar dari kedai terus datang dekat kekasih gelapku ini. ENTRY NI pernah buat dah hari tu... 

Korang tau tak mesti jawab mana tau kan.. kan.. kan.. dia datang dan terus duduk atas kekasih gelapku itu dan terus nak jalan. Aku apa lagi terjerit jerit la kat situ. Ada makcik sorang tolong kerit juga. Abang yang tadi tu terkejut dan terus pandang kekash gelapku itu. Pastu dia cakap Eh sori tersilap.. saya punya kat sana. Sambil tersengih2 bak kerang busuk dia pun blah dari situ. Kekasih dia warna hitam.. camner la dia boleh tak perasan.

Aku ni adei tok sah cakap la terkejut sampai  Jantung, hati, dan segala bagai dah melompat keluar dari tempatnya. Pucat tak berdarah muka hampir hampir kena mandi bunga.. hahhaha itu tipu..

Lepas beli je aku pun beredar dari situ sambil berfikir kalaulah dia terus jalan tadi camner agaknya aku nak.Apa tindakan aku.Yang pastinya aku hanya keras kejung kat situ hanya mulut je yang berbunyi

** moral of the story... kalau nak tinggalkan motor atau keta pastikan suisnya di cabut.Jangan biarkan kat situ.cukup BAHAYA 

** kenapa di panggil kekasih gelapku... itu adalah tagline dia masa promosi hari tu

17 comments:

  1. Silap ke? Alhamdulillah kalau tak memang nangis juga kan ;)

    ReplyDelete
  2. kena igt slalu tu..sy pn pernah tggl kunci kt krete..

    ReplyDelete
  3. hihi..ishhh...bahaya betul ye..camner dia tu boleh silap pulok..

    ReplyDelete
  4. kena hati2 lepas ni..mujur tersilap..jika memang niat org tu lain, lagi haru jadinya

    ReplyDelete
  5. husshhh extra carefull ya lepas ni..kt mesia skrg ni mcm2 kes laaa..jgn ambil mudah..

    ReplyDelete
  6. iissyy..bahaye nye kak..
    seb baek org tu kasi blk..
    kalau dibwk je trus..isy2..

    ReplyDelete
  7. huii kalo ilang tu mau nangessss je tak benti huhu

    ReplyDelete
  8. ishhhh...seramnyer....nanges air mata darah la kotnya...

    ReplyDelete
  9. nasib baik mamat tu tak terus bla je kan..risau je

    ReplyDelete
  10. bahaya nya..nasib baik suara syiela menyelamatkan keadaan...

    ReplyDelete
  11. sian kekasih gelap..nasib baik xdisambar org..ishk2

    ReplyDelete
  12. Klu kak Nurul pun x tahu nak buat apa klu situasi camtu.
    Camne boleh tersilap motor plk,memang niat nak curi tu Syiela.

    ReplyDelete
  13. walaupun dekat, selalu la kunci kereta ye...

    ReplyDelete
  14. bahayanya kak....kalau hilang mau nangis xberenti la kan

    ReplyDelete
  15. Iysk..takut lak rasanya..chik as pun kalau jadi mcm tu,tak tahuler jadi camner..

    ReplyDelete
  16. bahaya kak oii...huhuh hati2 lah pasni kak :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE