Bulu Apa Itu

Assalamualaikum

Ramai yang bertanya bulu apakah itu bila saya buat entry ni SETELAH TIGA BULAN DI ABAIKAN. Sebenarnya ini adalah bulu kambing dan diatasnya tertera ayat Yasin. Saya beli ni masa Raya Aidilfitri hari tu. 

Masa beli tu bulu kambing tanpa frame jadinya kena ke kedai pulak untuk framekan. Setelah di framekan terperuk kat ceruk rumah pulak.SAmpailah akhirnya tergantung kat situ.Kekekekke lama betulkan nak angkat dia naik atas.

Kononnya nak drill kat dinding takut si kembar tu nangis.Ye la kang bunyi kuat.Tu yang tersadai kat situ. Satu petang tu abahnya balik awal jadi dia mengerjakan sorang sorang..treet..treet.. treeet.. sampai berpeluh peluh basah baju hehhehehe. ( si kembar ni takut sikit dengan bunyi kuat kang nangis, saya blender cili pun dorang berlari tak tentu hala menangis)

Syukur alhamdulillah selamat dah kat dinding.Ada lagi satu yang belum di framekan.Ini pemberian dari mekah.Entah tahun bila nak di framekan pula entah la ^_^


33 comments:

  1. tebuk lubang pun sampai peluh lecun kan..AK pernah alami..basahlah segalanya.hehee

    ReplyDelete
  2. bulu kambing .. msti cntik je terlekat didinding,

    ReplyDelete
  3. mesti ramai yng fikir ke lain tu...hehe

    ReplyDelete
  4. serius cantik frame tu....

    design yassin tu yang bangkit tu!

    ReplyDelete
  5. kalau bulu kmbing ada ayat yasin mesti cantik tu buat perhiasan n boleh baca sekali..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah telah selamat ke tempat yang sesuai....:)

    ReplyDelete
  7. bunyi blander pun diaorg lari....mmg betol tkt bunyi ni...heheh

    ReplyDelete
  8. Ada budak jenis takut bunyi yg kuat. Anak kakak dulu takut bunyi mesin potong rumput Syiela.

    ReplyDelete
  9. sekarang dah terletak cantik dah kan.. :)

    ReplyDelete
  10. susah nk baca yaasin gitu kann.. salam selasa dari wak yee

    ReplyDelete
  11. sikembar tu takut dgn bunyi yg kuat kot..mcm adrien la,dgr bunyi mercun pun dah nangis

    ReplyDelete
  12. cantik dik
    akk banyak dpt masa akak akak belajar di mesir dulu .. ;)

    ReplyDelete
  13. takut bunyi ker.. bunyi blander pun tak boleh.

    ReplyDelete
  14. mana gambarnya yg dah siap frame tu kak? mesti lawa kan?

    ReplyDelete
  15. mana gambarnya yg dah siap frame tu kak? mesti lawa kan?

    ReplyDelete
  16. kak, bulu kambing tu ada bau tak kalau kita tak frame kan? maksudnya macam bau hamissss ke.

    ReplyDelete
  17. ayat yasin yg mencantikkan lagi bulu kambing tu kan

    ReplyDelete
  18. mesti cantikkan...

    Teringat pulak gmbr2 kat dlm stor rumah akak yg belum digntung gara2 malas nak tebuk lubg kat dinding...

    ReplyDelete
  19. kikiki...ok la tu ada gak tergantung frame kt umah...

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah dh selamat kan..

    cubit2 stndr crterd..

    ReplyDelete
  21. Tu laa Na tgk frame tu cantik sgt ;)

    ReplyDelete
  22. ehem..mama pernah nampak bulu kambing tu..cantik kan..

    ReplyDelete
  23. oooo sampai blender pun dia takut jugak yer

    ReplyDelete
  24. kat rumah abah ade 1.. tapi taktau bulu ape..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE