Demam + Selsema + Batuk

Assalamualaikum

Hujung minggu yang sangat lemau.Bermula dari Iqbal batuk2 dan selsema (berjangkit masa di taska) kemudian Hazim pulak.. The next day Syiela dan Pagi tadi Haziq pula.

Dalam badan penat kena la juga ambil kisah pasal hal rumah tangga.Nak masak lagi nk kemas lagi.. Masak main campak2 ja sebab mama dah sakit kepala.Hehhehe mood M juga menjelma jadinya makan ubat dan zzzzzzzz saja. 

Nasib la DrSneez membantu.Kalau takda DrSneez tu rasanya memang tak tidur malam la bila Dable H selsema.Namun syukur alhamdulillah dapat juga tidur dengan lena...

Jika anak batuk boleh juga sapu DrSneez ni di lekuk kerongkong.Mudah mudahan batuk reda...Rasanya sekarang ni musim demam + selsema dan batukkan... huhuhu 

Dulu saya hanya pengguna produk DrSneez ni tapi bila tengok hasilnya dan anak2 pun sesuai so sekarang saya merupakan pengedar sah DrSneez.Sedikit Info tentang DrSneez ni

Krim sapuan DrSneez sesuai digunakan pada semua peringkat umur dari bayi, kanak-kanak hinggalah dewasa. Pada peringat bayi membantu melegakan selsema dan hidung tersumbat dengan cepat. Krim ini juga dapat meringankan masalah ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang sukar untuk makan ubat. Malah krim sapuan lebih selamat berbanding ubat yang perlu dimakan terutama ubat selsema. Ini merupakan salah satu matlamat DrSneez untuk membantu menyelesaikan masalah selsema dan gejala resdung di mana ia MUDAH, CEPAT, dan SELAMAT digunakan. SELAMAT MENCUBA.

Bagi yang berminat nak dapatkan DrSneez harga hanya RM50 +RM 6 (pos).. sms 012 4003624

Jom like page Syiela syieladbeauty



16 comments:

  1. DrSneez...
    Pertama kali dengar ni..

    ReplyDelete
  2. samala dengan saya, berjangkit demam satu famili..

    ReplyDelete
  3. saye pon da mule bersin sejal malam sabtu.. berembun pulak tu.. harap tak berjangkit la dekat ufairah..

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh syiela dan anak2..

    ReplyDelete
  5. drsneez ni sesuai utk org ada resdung x kak? sebab housemate saya kuat jgk resdung dia..

    **kak, nnt dpt elaun saya nk order sabun dan fellina losyen..kawan saya nak cuba...

    fellina pil x juai ke kak? --sebuk jerr kan tanya...hehehehe

    ReplyDelete
  6. alahai..kesiannya...moga cepat sembuh
    tp mmg betul la skrg musim demam+selsema

    ReplyDelete

  7. Bukan budak2 jer org2 dewasa pun turt demam, selsema dan batuk skrg ni. Maklumklah lepas hujan, pans pula menjelma. Ni first time saya dgr DrSneez..

    ReplyDelete
  8. Kami sekeluarga plak diserang demam campak besar..lagi jenuh sebab anak yg kecik baru 1 thn 8 bln
    Anyway...thanks sebab sudi singgah blog qaseh ok...folo me

    ReplyDelete
  9. bertambah maju kedepan kawan akak sekarang....

    ReplyDelete
  10. musim kot akak...qalief baru lega demam ni wani pulak xbapa sihat..apapun moga akak n anak2 cpt sihat k

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE