BAJU DAH TAKDE SIZE

Assalamualaikum

semalam syiela bersama suami dan anak anak dengan gigihnya baru nak mencari baju raya..tempat pertama yang kami tuju adalah C MART.Dable H kami kendong sorang satu mamanya kendong Haziq manakala abahnya kendong Hazim.Then Iqbal di PERINTAHKAN pegang baju manakala Aiman pegang baju mama.

Makanya kami pun mula membuat rondaan.Asal cantik Syiela singgah bertanya size namun jawapannya size dah takde dik yang ada cuma size besar je huhuhu.Begitu la jawapan bgi setiap kedai yang kami jelajah.Sedih tau.. then yang dapat habuan adalah Aiman dan Iqbal.Abah belikan dorang pistol buih/buble gun.Apa lagi melompat seronok la dorang.

Esok kena teruskan misi mencari baju kat tempat lain pulak ni huhuhu..hari ni stop sat..tangan dah lenguh2 kendong si Haziq semalam


3 comments:

  1. nasib baik kita dah beli awal2...kalau tak memang tak ada saiz...

    ReplyDelete
  2. Kite pun pernah jd camtu. Asal nak beli je takdo saiz

    ReplyDelete
  3. pening nak cari baju budak ni kan...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE