Assalamualaikum...
Setelah menunggu selama 3 bulan akhirnya semalam pihak Wescourt telefon nak hantar katil baru menggantikan katil yang patah dulu.Entry yg lepas REFER SNI.
Punyalah lama menunggu sampai nk bertanduk rasanya.Ini yang 1st & last rasanya beli kat situ.Servis yang maha lembab. Pastu pakai tak sampai sebulan dah patah,then nak ganti baru 3 bulan baru dapat Dah berpuluh kali follow up ngan pihak Wescourt. Bukan dorang yang col maklum kita. Kita pula yang kena selalu col tanya status.
Yang geramnya bila tepon tak berapa nak layan. Ke kedai pun sma. Boleh di jawabnya kena cakap dengan salesman yg jual hari tu. Yang lagi geramnya salesman tu dah transfer ke tempat lain. Dorang still cakap kami tak boleh buat apa2 hanya dia (salesman tu ja yg boleh ambil tindakan).
Lastly kebetulan masa ke kedai dia tu ada manager dia. Boleh pulak bukak report untuk aduan kami ni.Kalau staff lain cakap tak tau ja.Tension!
**** DAPAT BERAYA DENGAN HATI YG AMAN LEPAS NI ada kena mengena ka katil baru ngan raya :) ****