Tuesday, September 18, 2012

Hadiah Dari Rakan Blogger

Assalamualaikum

Alhamdulillah syukur. Hari khamis lepas saya dapat dua sampul.Pertama datangnya dari Kak Fieda



alamak gelap sikit la ambik gambar guna telefon cap ayam je. Brooch kaler hijau.Suka! tulisan tangan Kak Fieda pun kemas je. Saya dapat ni sebab tersenarai sebagai salah sorang pengomen kat blog kak Fieda. Thanks ye kak Fieda. Kak Fieda dah update sampai episod 12 slot adam dan hawa.Kalau nak tengok jom ke sana.

Kalau nak tau Kak Fieda juga banyak membantu saya buat header sebelum ni. kalau korang perasan Header ramdhan dan header raya tu hasil air tangan dia la.

Yang ke dua saya terima dari Jemari Suri juga tersenarai sebagai pengomen kat blog dia. Thanks je JS keychain ni sangat menarik. Dan sampul tu saya simpan buat kenangan :)


Juga di mabil menggunakan telefon cap ayam saya :)

Terima kasih ye Kak Fieda dan Js. Saya amat menghargainya. Moga jalinan persahabatan di alam maya ni berkekalan la hendaknya ye ^_^

Best kenal korang dan juga rakan2 blog lain yang sangat sporting dan banyak menyokong saya ^_^

16 comments:

  1. Walau jauh dimata tapi dekat di hati Syiela. Itulah persahabatan melalui laman blog..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah seronok kan kawan di alam maya....kalo dapt gather2 kat luo lg best :)

    ReplyDelete
  3. Wah sama la kita!!! Tahniah buat syiela...

    ReplyDelete
  4. dah sampai..alhamdulillah..ala..tulisan kak fieda berbelit belit..malu jer..hihi..kak fieda punya tulisan ada mood..time otak tgh berbelit tu tulisan jadi lagu tu..hihihi

    ReplyDelete
  5. wah..bestnya..hehehe

    p/s : blog awak tak berat.. loading cepat

    ReplyDelete
  6. Tahniah syiela....cantik brooch dari fieda tu

    ReplyDelete
  7. wahh bestnya.. nak kena rajin komen
    juga lah blog dorg ni xD

    ReplyDelete
  8. congratz...sambil mengomen sambil dpat friends...teruskan mengomen

    ReplyDelete
  9. wah...seronoknya dapat hadiah dari blogger...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^