Gambar Kahwin Izreen Azminda & Riza

Assalamualaikum

Pasangan ini dinikahkan sendiri oleh bapa Izreen, di sebuah majlis yang berlangsung di Country Golf Resort, Jitra Kedah dengan wang hantaran RM19,001.

Keesokan harinya, Izreen Azminda & Muhamad Riza diraikan sebagai pengantin baru dalam sebuah resepsi meriah di Dewan Majlis Bandaraya Alor Setar (MBAS), Alor Setar Kedah.








sumber gambar dari Fb Izreen


*** cantikkan dia ni.. suka lagi gambar dorang masa akad nikah tu.Sweet jer bertudung ^_^

20 comments:

  1. memg dia nmpk sgt cantik, mcm puteri g2

    ReplyDelete
  2. cntik gak minah nih..pdhal watak selalu jahat jek..

    ReplyDelete
  3. kahwin dah dia..mmg cantik pun izreen ni..

    suka dgn lakonan dia

    ReplyDelete
  4. ooh dia nih kawen dah dia heheee cntik :)
    selmat pgantin baru :)

    ReplyDelete
  5. Dulu masa mula berlakon kan dia pegang watak pakai tudung memang manis dia bertudung lagi cantik kan...

    ReplyDelete
  6. Mmg KA pown suka gambar waktu nikah tu , bertudung nampak lebih cantik!

    ReplyDelete
  7. toi tu..bkenna tgk time nikah..sweet kalernya..makeup pon cntik..

    ReplyDelete
  8. terbayang plak kalu muka aku dlm gmbr itu.. hahaha

    ReplyDelete
  9. suka3...

    ***syiela nti jgn lupa emel alamat awak ye utk htr hadiah..ke jemarisuri@yahoo.com...

    ReplyDelete
  10. sama cantik sama padan.. semoga pasangan ni akan berbahgia hinggalah ke anak cucu..amin.

    ReplyDelete
  11. bila tgk lama2 baru kenal..citer baju "tak muat" masa raya hari tu..hehehe

    btw memang cantik dia pakai baju pengantin!

    ReplyDelete
  12. assalam syiela..cantik kan pic.kawen izreen ni..Tahniah buat izreen & pasangan..semuga berbahagia hingga akhir hayat..amin..

    ReplyDelete
  13. Tahniah,semoga berkekalan selamanya.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE