Roasted Chicken Yee Mee

Assalamualaikum

Setelah tertarik dengan entry Wanieys. Perut saya meminta2 untuk di penuhi dengan yee me tersebut.Hehehhe maka dengan pantas time rehat tadi saya ke Tesco dan memesan Yee Mee ^_^


Extra Yee Mee lagi tau kekekke.. makan memang tak hengat dunia. Maaf la dah kucai2 sikit baru teringat nak snap gambar. Dan saya makan dengan berseleranya muahahaha.

Alhamdulillah rezeki saya hari ni hehhehe.. sangat kenyang

27 comments:

  1. hmmm...sedap tu..nak sikit,tet=ntu dah abiskan hehe

    ReplyDelete
  2. lamanya xmkn yee mee nie, sedap smpai terliur tgk pic nie huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. wah..warna dia sangat menarik..adeh..

    ReplyDelete
  4. Hot plate Yee Mee mana-mana pun larislah Syiela. Anak kakak tiga-tiga pun suka..

    ReplyDelete
  5. pehhh . fevret aten jugak nie . lama betul xmakan .
    sedapnya , kecur tengok :D

    ReplyDelete
  6. Sizzling mee,
    makanan panas yg sedap.

    ReplyDelete
  7. sedapnya..lama saya tak melantak benda ni...

    ReplyDelete
  8. adeh... terliur pulak tgk gambar yee mee tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yey... dah dapat makan pun Yee Mee yang macam syiela ni... Terliur tau... asik teringat2 je...

      http://dialoguda.blogspot.com/2012/09/semua-syiela-punya-pasal.html

      Delete
  9. singgah ptg tgok yee mee
    Thank sudi singgah

    ReplyDelete
  10. aduh.. sedapnya kak.. nasib la berpantang....huuuuuuu

    ReplyDelete
  11. Suka jugak dengan Sizzling mee...bila nak makan jugak nie hihihi....ada baca jugak kat entry wanie..

    ReplyDelete
  12. sedapnya. tgk gambar pun dah rasa lapar ni..

    ReplyDelete
  13. Wahhh Sizzling yee mmg sedap ooo ;9
    dh tmbah roasted chicken lagi la sedap xD

    ReplyDelete
  14. ermmm... aku ni dah la tengah berpantang...

    ReplyDelete
  15. kak fieda tak pernah mkn lagi mee ni..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE